Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Η χώρα μου …



φημίζετε για τον ξεφτιλισμό της
και τον χαμένο από παλιά τον πατριωτισμό της !
Φημίζετε πάρα πολύ ότι γεννάει μαλάκες
που φέρουν την ταυτότητα: ¨Σωτήρες Τεχνοκράτες¨.
Η χώρα μου φημίζετε για νόστιμα σουβλάκια
για της πουτάνες που αργά γεμίζουν τα μπαράκια
φημίζετε για το κρασί, την Κρητικιά τη φούντα,
και ότι νοσταλγήσανε πάρα πολλοί την χούντα!
Η χώρα μου έχει πολλά… πάρα πολλά ωραία
την Ολυμπιακάρα της, τους γαύρους, τον Περαιά
έχει χιλιάδες βάζελους …Παναθηναϊκάρα
έχει όμως και βόρεια Άρη και ΠΑΟΚ-άρα.
Έχει τρακόσους βουλευτές για τη Δημοκρατία
που μας κρατάνε ζωντανούς, δίχως αμφιβολία
που υποφέρουνε, πονούν, κι όλο ταλαιπωρούνται
γιατί απ’ το βράδυ ως το πρωί μες τη βουλή γαμιούνται !
Έχει Ψινάκη! Σαμαρά ! τον Γαβαλά τον Λάκη !
που με μαθαίνουν πως μπορώ να ‘μαι και γω πουστάκι
και να τον παίρνω όταν μπορώ, να στρώνουν τα νεφρά μου
(θυμάμαι αυτό μου το ‘λεγε συνέχεια κι η μαμά μου !).
Η χώρα μου φημίζετε για τους επαναστάτες !
και για τα συνδικάτα της !... των εργατών προστάτες !...
φημίζετε για την ΓΣΕΕ και για το κίνημα της
που χρόνια τώρα ατέλειωτα γαμάει τα παιδιά της !
Φημίζετε για την πολύ που έχει ελευθερία
(που όταν το παραχέζουμε, πλακώνει η αστυνομία)…
φημίζετε και για τα ΜΑΤ , για τη καταστολή της
κι όσα η Τζούλια έκανε για μας, με το μουνί της !
Φημίζετε για Υπουργούς: Λοβέρδο και Ρακγούση
για Πάγκαλο, για Παπουτσή (εκείνον με το μούσι…)
τον Ρέππα, τον Πεταλωτή, και τον Χρυσοχοΐδη…
τον Βενιζέλο, και ουρά Ξυνίδη, Σκανδαλίδη!
Φημίζετε πως έσχατα γεφύρωσε το χάος
Νου Δου , ΠΑΣΟΚ , και διαιτητή έχωσε και το ΛΑΟΣ !
και έκανε κυβέρνηση μαζί με Παπαδήμο
θεέ μου μην τους ματιάσουνε… συνέχεια τους φτύνω !...
Η χώρα μου φημίζετε και για την 6η δόση
και με το επιτόκιο που έχουνε φορτώσει
δόση που περιμένουμε, να δώσουμε τις μίζες
πιστοί σε μια παράδοση, που ‘χει βαθιές τις ρίζες !
Τέλος…
Η χώρα μου φημίζετε για την κοντή της μνήμη !
Αυτή που την κατάντησε πόρνη σε καλντερίμι !
Που ξέχασε πως πολεμούν οι Μαραθωνομάχοι !
Λεωνίδες! και Αλέξανδροι! και Μακεδονομάχοι !
Που πίνει, αντί να πιεί κρασί, το αίμα των παιδιών της
χορεύοντας ζεϊμπέκικα στους τάφους των νεκρών της !

Ποίηση: Χάρης Καφετζόπουλος….

Δεν υπάρχουν σχόλια: