Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Ψηφίζω...



...όποτε μου δίνεται η ευκαιρία γιατί ασκώ και γω τη μικρή μου εξουσία!
Ανήκω στο κόμμα απολύτως συνειδητά γιατί θέλω κάποιον να μου δίνει οδηγίες!
Συγκεντρώνομαι στις πλατείες γιατί θέλω να δικαιολογήσω την ασυμβίβαστη καταγωγή μου!
Δεν επαναστατώ , δεν τα σπάω , δεν τα καίω , γιατί είμαι ο παγκόσμιος διδάσκαλος του πολιτισμού!
Ανέχομαι τα πάντα γιατί θέλω να δείξω πόσο ανθεκτικό υλικό είμαι!
Δεν δουλεύω γιατί βολεύομαι με ότι υπάρχει!
Λατρεύω τη Μύκονο γιατί εκεί είμαι ο εαυτός μου!
Μ’ αρέσει ο τίτλος ¨σοσιαλιστής¨ γιατί είναι το must των τελευταίων 45 ετών!
Είμαι δεξιός γιατί ανήκω στη δύση!
Είμαι αριστερός γιατί αρέσει να πηδάω τη γυναίκα του φίλου μου!
Είμαι χριστιανός γιατί δε γουστάρω να μου πηδάνε τη γυναίκα!
θέλω τον γιο μου άντρα γιατί εγώ δεν ευτύχισα να είμαι!
Θέλω τη κόρη μου λεσβία γιατί μ’ αρέσει να την παίρνω μάτι!
Στηρίζω το εισόδημα μου με μίζες γιατί δε γουστάρω να με λένε μαλάκα!
Είμαι έτοιμος για όλα!... αλλά όχι τώρα!



Ποίηση: Χάρης Καφετζόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: