Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Πουλάω...



...τη γυναίκα μου!
Πουλάω το παιδί μου!
Πουλάω τον πατέρα μου!
Πουλάω την αδελφή μου!
Πουλάω ένα οικόπεδο!
Πουλάω ένα σπίτι!
Πουλάω ένα φουσκωτό!
Πουλάω ένα σπουργίτη!
Πουλάω δέκα μετοχές!
Πουλάω ένα σκύλο!
Πουλάω μια Mercedes
Πουλάω κι ένα φίλο!....
Πουλάω την ιστορία μου κι ολόκληρη πατρίδα!
Πουλάω όσα έμαθα κι όσα ως τώρα είδα!
Πουλάω τη σημαία μου, με μια κηλίδα αίμα!
Πουλάω τις αλήθειες μου που ήταν ένα ψέμα!
Πουλάω τους προγόνους μου, πουλάω Θερμοπύλες!
Πουλάω τους Αλέξανδρους, Τροίες και Σαλαμίνες!
Πουλάω Ανδρούτσο , Μπότσαρη , Διάκο , Καραϊσκάκη!
Πουλάω Μαντώ , Νικηταρά , Κανάρη , Θοδωράκη!
Πουλάω Πάρο , Μύκονο , Κέρκυρα και Ιθάκη!
Πουλάω τη Κρήτη ολόκληρη και λίγο απ’ τη Θράκη!
Πουλάω νεοέλληνες πουλάω και μοντέλα!
Πουλάω για επιδόρπιο τη Τζούλια σε πιατέλα!
Πουλάω Λάκη Γαβαλά, Τρύφωνα και Ψινάκη
Πουλάω τον Κωστόπουλο πουλάω Μενεγάκη!
Πουλάω τρακόσους βουλευτές πουλάω Σκανδαλίδη!
Πουλάω Τσόκλη , Καϊλή , Ρέππα και Σαχινίδη!
Πουλάω Αβραμόπουλο, Πάγκαλο, Κουτρουμάνη!
Πουλάω Λοβέρδο, Άδωνη, τη Δήμητρα τη Λιάνη!
Πουλάω γαλάζιο ουρανό! Πουλάω καλοκαίρια!
Πουλάω και τη μάνα μου με ροζιασμένα χέρια!
Πουλάω τη συνείδηση, το γέλιο μου, το κλάμα,
τη σκέψη μου, τα οράματα, κι αυτό που είχα τάμα…
Κρατάω το κουφάρι μου να σέρνεται στο χώμα
σκουλήκι που δε σήκωσε ποτέ ψηλά το σώμα!!!


Ποίηση: Χάρης Καφετζόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: