Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

«ισχύς εν τη ενώσει»

Τους Δεξιούς τους γουστάρω γιατί δεν μου μου κρύφτηκαν ποτέ στους πολέμους μας!
Τους Κεντρώους τους γουστάρω γιατί είχα στη καβάτζα μια εναλλακτική κι ας μη μου χρειάστηκε ποτέ!
Τους Αριστεριστές τους γουστάρω γιατί με έμαθαν να αντιστέκομαι!
Τους Αναρχικούς τους γουστάρω γιατί κάνουν όσα εγώ δε μπορώ!
Τους Χρυσαυγήτες τους γουστάρω γιατί μου θυμίζουν την Ελληνική σημαία!
Τους Κουμουνιστές τους γουστάρω γιατί με έμαθαν να μορφώνομαι!
Τους Αναποφάσιστους τους γουστάρω γιατί ελπίζω σε μια σωστή απόφαση τους!
Τους Αγανακτισμένους τους γουστάρω γιατί ξαναζωντανεύουν εμπορικά το κέντρο!
Τους Μπαχαλάκιδες τους γουστάρω γιατί ¨δένουν¨ με την γενική εικόνα της χώρας!
Τους Μπάτσους τους γουστάρω γιατί ¨δένουν¨ με τους μπαχαλάκιδες!
Τους Πολιτικούς τους γουστάρω γιατί μου θυμίζουν πόσο μαλάκας είμαι!
Τελικά… δεν έχω αντιπαλότητα με κανέναν!!!... τότε γιατί δεν είμαστε ενωμένοι;….


Ποίηση: Χάρης Καφετζόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: