Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Πολυκομματικός κι ανεξάρτητος!

Πέρασα καλά στο ΠΑΣΟΚ
Γάμησα, έκανα λεφτά, απόκτησα κουλτούρα και ισχυρούς φίλους στη Δύση, και όσο ήταν αυτοί στην εξουσία οι πρώην πεινασμένοι τρώγαμε με δέκα μασέλες…
Και στη Νέα Δημοκρατία πέρασα καλά…
Ξαναγάμησα, έκαναν λεφτά κι οι κουμπάροι μου, διατήρησα και τη κουλτούρα μου διευρύνοντας την φιλελεύθερα, και περιέργως πως οι Πασοκτζήδες δε με θεωρούσαν εχθρό τους…
Και στο ΛΑ.Ο.Σ. πέρασα καλά…
Τους έδινα και γαμούσαν ότι μου περίσσευε από τα μεγάλα κόμματα, μου έδιναν κι αυτή κάτι άγριες Γερμανίδες, έμαθα τη σημαίνει Σοσιαλδημοκράτης και ενσωμάτωσα και τη κουλτούρα από το παρελθόν μου για κάλυψη…
Και στο ΣΥΡΙΖΑ καλά πέρασα…
Γαμούσα με γαμούσαν απέκτησα gay σεξουαλική τεχνοτροπία και ανάλογα που βρισκόμουν, δήλωνα Σοσιαλιστής, Φιλελεύθερος, Αριστερός, Δεξιός κ.λπ …κ.λπ.…
Στο ΚΚΕ δεν πέρασα και πολύ καλά…
Τους πλήρωνα οικονομική ενίσχυση, δε γαμούσα γιατί με νόμιζαν Δεξιό, η κουλτούρα μου τους έπεφτε λίγη, έτρωγα συνέχεια ξύλο στις διαδηλώσεις, και πότε δεν ένοιωσα σαν στο σπίτι μου γιατί λέει δεν είχα μούσι…

Τώρα είμαι χωρίς κομματική στέγη!
Θα δω τι θα κάνω… μιλάω και με τη Barcelona… άμα τα βρούμε στα λεφτά…




νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών

Ποίηση: Χάρης Καφετζόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: